tirsdag den 16. marts 2010

Æresport i frostvejr

Vores ældste datter og svigersøn havde Kobberbryllup midt i februar.
De skulle selvfølgelig have ½ æresport holdt i røde og hvide farver.
Da blomster og frostvejr ikke er en god cocktail, tænkte jeg lidt alternativt.
Indkøbte hvide Marshmellows, store røde snackpebre, røde æbler. Alt blev sat på lange træ-grillspyd. Havreneg var klippet i sensommeren.
Gran blev bundet på hønsenet og pyntet med "pindemad", røde og hvide tulipaner samt havrebuketter bundet med røde satinbånd. De hvide Marshmellows lignede kæmpe store snefnug.
Skjoldet blev lavet som et flot rødt hjerte.
Måske lidt anderledes, men rigtig flot og ikke for højtideligt.
Kobberparret blev i alt fald meget glade for deres ærsport, som stod flot ugen ud, trods frost.



3 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Det er da fantastisk godt fundet på - og hvor ser det bare flot ud :-)

Tillykke med dem :-)

Helle : sagde ...

Tillykke med dem ! Flot æresport !

Lydert sagde ...

Det er da den flotteste, mest idérige æresport, jeg har set længe

Velkommen

Velkommen til Mormorstrik - en lille hobbyblog

Her ligger mine nørklerier til skue, især sjalerne er et hyggeligt håndarbejde, der kan kombineres med tv-kiggeri.

Jeg er altid glad for kommentarer til indlæg - kan lægges her på siden eller sendes til mormorstrik(@)gmail.com
Udelad parantesen i mailadressen.

Mit overskudslager bliver solgt via Mormorstrik på Amio.dk eller via min blog http://sjaler.blogspot.com/