onsdag den 2. juni 2010

Jeg - en heldig kartoffel

Idag kom det så med posten:
Gavekortet på 500 kr til Gavekortet.dk, som jeg vandt igennem vores Lokalavis.
Sikke en herlig fornemmelse, det er, at skulle tage stilling til, hvor det skal benyttes - så der surfes livligt blandt mulighederne.
Ikke nok med det - for et par dage siden vandt jeg bogen: Spis dig slank mand - også gennem Lokalavisen. Der er mange lækre opskrifter i - (synes manden også:-)).
Så nu venter jeg spændt på lørdagens komme - jeg har nemlig aldrig vundet andet end 4. præmier i lotto :-)

3 kommentarer:

Helle : sagde ...

Stort tillykke, håber ikke at det kun er i spil at du har held ;-) spændende på lørdag !

Restegarn i Nord sagde ...

Gratulerer! Jeg krysser fingrene og håper at lykken står deg bi på lørdag:o)

Pia sagde ...

Jamen stort tillykke. Håber også at lykken tilsmiler dig på lørdag.

Velkommen

Velkommen til Mormorstrik - en lille hobbyblog

Her ligger mine nørklerier til skue, især sjalerne er et hyggeligt håndarbejde, der kan kombineres med tv-kiggeri.

Jeg er altid glad for kommentarer til indlæg - kan lægges her på siden eller sendes til mormorstrik(@)gmail.com
Udelad parantesen i mailadressen.

Mit overskudslager bliver solgt via Mormorstrik på Amio.dk eller via min blog http://sjaler.blogspot.com/