lørdag den 16. marts 2013

Josina på pindene



På Kreativmessen i Rødovre købte jeg 10 nøgler lækker og blødt Hjerte Cashmere i en dejlig varm orangerød farve. Egentlig fulgte der en opskrift med på et flot sjal..... men efter at have investeret i den nye bog af Holme Samsøe har jeg i stedet kastet mig ud i Josina ponchoen. Jeg er spændt på om der er garn nok, da der skal bruges 10 ngl. ellers må jeg sende røgsignaler op og efterlyse mere garn ;-)

Ponchoen er ren tv strik... lidt kedelig at strikke, da det er samme mønster hele vejen.
Strikkes oppefra, så den kan prøves undervejs.

3 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det ser da rigtig flot ud :-))

Lin sagde ...

Laekker ser den ud og tv strik er altid godt at have :-)

GitteBlinkilde sagde ...

Tv strik er en god ting - 2 hele ting på en gang er bar dejligt :-)

Velkommen

Velkommen til Mormorstrik - en lille hobbyblog

Her ligger mine nørklerier til skue, især sjalerne er et hyggeligt håndarbejde, der kan kombineres med tv-kiggeri.

Jeg er altid glad for kommentarer til indlæg - kan lægges her på siden eller sendes til mormorstrik(@)gmail.com
Udelad parantesen i mailadressen.

Mit overskudslager bliver solgt via Mormorstrik på Amio.dk eller via min blog http://sjaler.blogspot.com/