fredag den 30. oktober 2009

Strik for KS / Kreativ Siden

Tiden flyver, og det kniber indimellem med en opdatering af bloggen.
Strikkepindene har imidlertid ikke ligget stille - de er mine tro følgesvende om aftenen i fjernsynstiden.

Strikker stadig ind imellem for Kreativ Siden. Babytøjet på små pindenumre var lidt for hårdt ved armene, så jeg har i stedet meldt mig under fanerne til at strikke til Maria Hjemmet i Roskilde.
Har fået tilsendt lidt blandet garn fra tovholder Merete.
Det er sammen med garn fra mit lager blevet strikket op til små lune ting:

Halsvarmer eller ørevarmer i uld med en hæklet blomst




Mary hue og halsvarmer i uld og mohair


Maryhue i uld og Baktus i uld/Regia Silk

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Ved du hvor man kan finde opskriften

Velkommen

Velkommen til Mormorstrik - en lille hobbyblog

Her ligger mine nørklerier til skue, især sjalerne er et hyggeligt håndarbejde, der kan kombineres med tv-kiggeri.

Jeg er altid glad for kommentarer til indlæg - kan lægges her på siden eller sendes til mormorstrik(@)gmail.com
Udelad parantesen i mailadressen.

Mit overskudslager bliver solgt via Mormorstrik på Amio.dk eller via min blog http://sjaler.blogspot.com/