søndag den 25. maj 2008

Flere sjaler færdige

Nu holder jeg pause i de små solhatte til børn, da jeg er begydt at få ondt i hæklehånden.
I stedet er der atter gang i sjalerne.
Dette er strikket i et tyndt effektgarn/m guld. Er blevet rigtig lækkert efter udspænding.
Dette er et perfekt sjal til fest.






Det er også blevet til et sjal i lidt tykkere mohair fra Garnstudio.
Der er mere varme i dette og det er fortrindeligt til en kølig sommeraften.
Det er strikket i en fantastisk isblå farve.


Ingen kommentarer:

Velkommen

Velkommen til Mormorstrik - en lille hobbyblog

Her ligger mine nørklerier til skue, især sjalerne er et hyggeligt håndarbejde, der kan kombineres med tv-kiggeri.

Jeg er altid glad for kommentarer til indlæg - kan lægges her på siden eller sendes til mormorstrik(@)gmail.com
Udelad parantesen i mailadressen.

Mit overskudslager bliver solgt via Mormorstrik på Amio.dk eller via min blog http://sjaler.blogspot.com/