tirsdag den 20. januar 2009

Har meldt mig som strikker til Mødrehjælpen

Faldt over Kreativsiden.dk på Nettet. Læste, at de havde forskellige strikprojekter igang bl. a til Mødrehjælpen. Så jeg har meldt mig "on and off" til deres projekt.
Jeg synes det er en rigtig god sag, men skal lige finde ud af hvor meget tid jeg kan afse.
Har allerede modtaget garn og opskrift, ja sågar knapper til de første 2 drengebluser. Alle ting skal strikkes i str. 0-3 mdr., så det går rimelig hurtigt. Der er regler ang. garnkvalitet. Det er meget ok, at man ikke må bruge acryl til de kære små. Jeg er sikker på at nogle af mine djævlehuer havner i kasserne.
Er der nogen, der har tid/lyst eller som kender nogen, der vil strikke til småfolket, så meld jer under fanerne på www.kreativsiden.dk.
Under mine links i højre finder du andre hjælpeorganisationer, hvor der altid er brug for et par frivillige hænder.

1 kommentar:

Merete sagde ...

Det er en super ide, og der burde være flere som gør det. Jeg er selv inde på Kreativsiden, hvor jeg også strikker til ødrehjælpen.

Merete

Velkommen

Velkommen til Mormorstrik - en lille hobbyblog

Her ligger mine nørklerier til skue, især sjalerne er et hyggeligt håndarbejde, der kan kombineres med tv-kiggeri.

Jeg er altid glad for kommentarer til indlæg - kan lægges her på siden eller sendes til mormorstrik(@)gmail.com
Udelad parantesen i mailadressen.

Mit overskudslager bliver solgt via Mormorstrik på Amio.dk eller via min blog http://sjaler.blogspot.com/