lørdag den 18. juli 2009

Min første award


Har modtaget min første award fra Hannestrik med teksten:
Jeg vælger at give den til mormorstrik fordi jeg godt kan lide at komme en tur forbi og se nogle spændende ting.
Tak til Hanne for awarden og de fine ord. Det er dejligt at få et venligt skulderklap.
Jeg vælger at give den til alle jer, der kommer et smut forbi min blog.
Tag den gerne med jer og send den videre udi blogland
Tak for jeres hilsner og kommentarer. Det er hyggeligt med liv i den anden ende. :-)

4 kommentarer:

marianne sagde ...

Tillykke med awarden:) God søndag.

Helle : sagde ...

Tillykke med awarden, det er jo altid dejligt når andre påskønner det som man laver og den er da velfortjent !!!!

Tineke sagde ...

Kom lige via Ravelry ind på din blog, det er et smukt sjal, brudesjalet.

Og, via din blog kom jeg så ind på jeres vin og spiritus firma's hjemmeside, hvor jeg kan se at I importerer Tomatin whisky. Dét synes jeg er skægt, vi var der for mange år siden, og deres 12 års smager nu altså ganske udmærket.

kundskabogkaos sagde ...

Og du fortjener den dag, jeg har kigget lidt rundt og er helt betaget af dine projekter!
Jeg prøver faktisk at få lidt mere liv på min blog, så hvis du har lyst, kan du komme forbi og være med i et give away, hvor du kan vinde en toilet taske og makeup pung!
Kom forbi! :D

/Kh Sarah

Velkommen

Velkommen til Mormorstrik - en lille hobbyblog

Her ligger mine nørklerier til skue, især sjalerne er et hyggeligt håndarbejde, der kan kombineres med tv-kiggeri.

Jeg er altid glad for kommentarer til indlæg - kan lægges her på siden eller sendes til mormorstrik(@)gmail.com
Udelad parantesen i mailadressen.

Mit overskudslager bliver solgt via Mormorstrik på Amio.dk eller via min blog http://sjaler.blogspot.com/