tirsdag den 11. august 2009

Gaver på vandring


Jeg har lige meldt mig til til legen "Gaver på Vandring" hos Strikstrikogatterstrik
Det lyder som en rigtig hyggelig og spændende leg, som jeg gerne vil være med i- så her er reglerne:

- Jeg lover at sende en flot hjemmelavet gave til de første 3 personer, som skriver en kommentar her under indlægget, og som selv vil være med til at sende Gaver På Vandring.
- Jeg ved endnu ikke hvad gaven vil være og jeg kan ikke love at du får den i morgen eller i næste uge, men du får den inden der er gået 365 dage - det lover jeg !

- Det eneste du til gengæld skal gøre, er at du selv sender 3 gaver på vandring ved at give det samme løfte på din egen blog.

Ingen kommentarer:

Velkommen

Velkommen til Mormorstrik - en lille hobbyblog

Her ligger mine nørklerier til skue, især sjalerne er et hyggeligt håndarbejde, der kan kombineres med tv-kiggeri.

Jeg er altid glad for kommentarer til indlæg - kan lægges her på siden eller sendes til mormorstrik(@)gmail.com
Udelad parantesen i mailadressen.

Mit overskudslager bliver solgt via Mormorstrik på Amio.dk eller via min blog http://sjaler.blogspot.com/